Hoya

Mivel foglalkozik a Hoya vállalat?


Az 1941-ben alapított Hoya vállalat egy globális technológiai cég, amelynek központja Tokióban található. A Hoya az innovatív és nélkülözhetetlen csúcstechnológiai termékek és szolgáltatások vezető ellátója.A vállalat 4 fő üzletággal rendelkezik:

– Információs Technológia
– Fotótechnika
– Orvostechnika
– Látásjavítás.


A Hoya Európában


Annak ellenére, hogy a Hoya vállalat alkalmazottainak mindössze 7,2%-a és gyárüzemeinek 9,4%-a található Európában, a vállalat összes eladásának 20,4%-át ez a kontinens generálja.**A 2010-es pénzügyi év eredményei alapján.


Mivel foglalkozik a Hoya Látásjavítás üzletága?

A Látásjavítás üzletág legfontosabb területe a szemüveglencsék tervezése és gyártása. A vállalat forgalmának 25,1%-át birtokolva a Látásjavítás számít a Hoya vállalat második legnagyobb üzletágának.**A 2010-es pénzügyi év eredményei alapján.

Hoya Vision Care Europe

A Hoya Látásjavítás üzletága a világ 30 országában 52 gyáregységgel van jelen. Európában 1980-ban kezdett a vállalat ezzel az üzletággal foglalkozni, és ma a kontinens 14 országában 12 gyártási laborral és 19 irodával rendelkezik.

 

A Hoya missziója

Az üzleti élet, az információs technológia és az életstílus tökéletesítési lehetőségeinek megteremtése, innováció kezdeményezése, továbbá egy értékekben gazdag társadalom felemelkedéséhez való hozzájárulás a természet, a társadalom és az emberiség közötti harmónia megteremtésével.

Vállalati filozófia

A világ egyik legnagyobb szemüveglencse gyártójaként a Hoya elsődleges célja, hogy a szemüvegviselők életét kényelmesebbé, a látszerészek munkáját pedig minél könnyebbé és hatékonyabbá tegye.A Hoya azzal a céllal fejleszt ki újabb és újabb technológiákat, hogy támogatást nyújtson ezzel ügyfeleinek: azoknak a látszerészeknek, akik vásárlóiknak a lehető legjobb minőségű szemüveglencséket szeretnék biztosítani, amely kristálytiszta, természetes látást nyújt majd számukra, hosszú éveken át. A vállalat globális kiterjedtségének és vállalati felépítésének köszönhetően a technológiai újdonságok és innovatív ötletek a Hoya leányvállalatok között, országhatárokon és kontinenseken keresztül áramolhatnak. Mindez folyamatos innovációt biztosít a Hoya-nak, amelyről méltán vált híressé.„A csúcsminőségű szemüveglencsék és a magas színvonalú személyes szolgáltatások kombinációja volt és lesz mindig is a Hoya Vision Care üzletág, valamint a teljes Hoya vállalat sikerességének a titka.”

Gerald W. Bottero
elnök- vezérigazgató
Hoya Vision Care Üzletág


Különleges- innovatív felfogás


A globális jelenlét lehetővé teszi a vállalat számára, hogy alkalmazottai megoszthassák egymással technológiai tudásukat és innovatív ötleteiket, országhatárokon keresztül. „A Hoya-nál rögtön feltűnt, milyen nagyra értékelik a cégnél a tudást: nemcsak folyamatos továbbképzésekben és tréningekben nyilvánul ez meg, hanem abban is, ahogyan a technológiai újdonságokat és újításokat a leányvállalatok megosztják egymás között. Biztos vagyok benne, hogy ez a Hoya kultúrájának egy kulcsfontosságú eleme és egyben a vállalat sikerének kulcsa.”
Patrick Joubert- marketing koordinátor
Hoya – Szemüveglencsék japán technológiával


„Az évek során sokat tanultunk vásárlóinktól: látszerészektől, akik részletesen beszámoltak nekünk a személyes szolgáltatások munkájuk során tapasztalt fontosságáról. De ugyanígy tanultunk a szemüvegviselőktől is, akik értékes információkkal láttak el minket az általuk viselt szemüveglencse nyújtotta átfogó tapasztalatokkal kapcsolatban. Ezek mind olyan információk, amelyek arra sarkallnak minket, hogy folytassuk az innovatív termékek kifejlesztését és gyártását a jövőben is.”

Hans Werquin
– a Hoya Vision Care Europe elnöke


Elhivatottság + innovativitás = Forradalmi termékek


A minőségi szemüveglencsék gyártása iránti elhivatottság a folyamatos innovációval kombinálva a Hoya Vision Care üzletágának fő hajtóereje, mely számos forradalmi terméket eredményezett.>   1963-ban a Hoya volt az első vállalat, amely sikeresen alkalmazott tükröződésmentesítő réteget üveglencsén, majd később műanyag lencséken is.>   Legújabb technológiai eredményei közé sorolható a rendkívül tartós Hi-Vision LongLife felületkezelés kiterjesztése. A mélyreható tudásnak és a folyamatos kutatás-fejlesztésnek köszönheti a vállalat a szemüveglencse felületkezelések tervezése területén betöltött pozícióját.

>   Technológiai áttörést jelentett az iD FreeForm tervezési technológia fejlesztése és alkalmazása a progresszív lencsetervezés területén, amellyel a Hoya számos rangos szakmai díjat nyert el.

Ahogy a legtöbb weboldal, a miénk is sütiket (cookie-kat) használ a nagyobb felhasználói élmény érdekében. A böngészés folytatásával Ön hozzájárul a sütik használatához. további információ

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close